10. juni 2020
Betragt dette referat mere, som en noteliste. Det gik lidt hurtigt. Dette er skrevet af Kim Dam Grønhøj i samarbejde med PR.
Vi havde snakket om brug af flere social medier kunne vælge en mulighed. Vi skulle tage kontakt til medieredaktionen og hovedbestyrelsen, hvilket Kim Grønhøj ville gøre.
Følgende social medier er herunder:
- Facebook annoncer til forældre som har synshandicappet børn under sommerperioden
Budget generelt til PR skal der nævnes til forretningsudvalg. F .eks til annoncer eller deltagelse til events for rekruttering.
- Det er vigtigt. Der er fald i medlemstal
Arrangementer
- Dele nogle foldere ud til DBSU-medlemmer, så de eventuel kunne tage medansvar
Folder status, hvor er de?
- Følg op på det i hovedbestyrelsen
- Mikkel: Spørg gustav om han stadigvæk har nogle
- Digitalt – mediepakke: Få noget op på hjemmesiden til, så andre foreninger eller virksomheder nemmere kan skrive om os.
Mulighed for samarbejdsaftale generelt med samarbejdspartnere, så de kan formidle om deres ting, og vi kan formidle om vores.
Liste af synscentraler (Efter sommerferien. De er ikke så aktive)
Mikkel laver et udkast til, hvad vi kunne skrive til dem
- Refnæs: september møde
- Et besøg
- Nogle foldere
- IBOS
- DBS: Henvisning til unge.
- LFBS
- Aktivitetskalender
- Nedsatsyn.dk: Overvejelse af kontakt, eventuel deltage til et arrangment
- 18 synscentraler: synskonsulenter